Är det någon som kommer att beställa tangbands element snart ??? Eller är det någon som säljer några i fint skick. Är liten sugen på w3-871s 3" bredbandaren.
Är det någon som har byggt något med dem ? jag har sett några projekt med dem.
det som är så trevligt är ju att dollarn är värd så lite. först när jag tittade räknade jag priset*10 men nyss kom jag på att det ska ju va priset*7. ibland blir man glad. jag är nog med på några 2" och några 3", ev också något av de större elementen.
Vem är det som brukar göra beställningar av dem. jag skrev i början av den här inlägget om priset. Men är det någon som vet vad slutpriset blir med alla påslag. tex 1 st 3" som kostade 10$. (Om beställningen var fler än 6 st)
Beställ snart det verkar finnas massor av intresse !!!!
Jag skulle nog beställa 2 w3-861s till. Jag är lite nyfiket på w8-740C också. Hur djupt ned kommer den med en linkwitz? Det här är för övrigt mitt första bygge med en w3.
Detta var bara en prototyp, för tillfället planerar jag att gjuta den färdiga lådan i betong.
Det är väldigt många som vill beställa. Kanske skulle man gruppera sig efter var i landet man befinner sig för lättare leverans och göra vars en beställning?
En grupp för skåne, och en grupp för resten av (de oviktiga) landskapen?