HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Analysis Plus - introducerar phono kabel
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2003/06/19 :  21:13:12  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej,

Eftersom det varit mycket snack om kablar under nyheter idag, passar vi på att komma med en kabelnyhet från Analysis Plus, som tagit fram en kabel på begäran. Analysis Plus har i några år nu producerat allt från signal till nätkablar och fått mycket positiv respons för sina produkter – över hela världen.

Dock har de inte haft någon phonokabel för vinylentusiaster och speciellt för de som använder en tonarm med DIN kontakt har det inte funnits något alternativ.

På begäran och i förbindelse med utvecklingen av skivspelaren Nordic Concept har de tagit fram två modeller, Silver Oval Phono och Solo Crystal Oval Phono. Kabeln har visat sig ha mycket fina egenskaper och ingår nu i Analysis Plus ordinarie sortiment.

Läs mer om Analysis Plus på www.klubben.net

För de som önskar testa kabeln, ta kontakt med oss på info@klubben.net

Mvh, robban

Ansvarar för distribution och försäljning av HIFI produkter via,

Majjen03
Ej medlem längre

772 Posts

Posted - 2003/06/24 :  07:52:36  Show Profile Send Majjen03 a Private Message
Hej Robban!

Måste bara klaga på "din" hemsida, den är så "råddig" att man tyvärr inte orkar genomlida denna. Varför inte lägga in en enkel sökfunktion, så att man lättare finner det man är nyfiken på!
Mvh
Kenth
Go to Top of Page

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2003/06/24 :  08:23:04  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej Majjen,

vi brukar få positiva kommentarer angående vår sida, men hittar du inte där skall vi gärna prova göra det enklare, tex. med en sökfunktion.

Upplägget är enkelt,

1. Första sidan. Här hittar du en bild på varje produktgrupp, tex. Analysis Plus, Anatek etc.
2. Klicka på den så hamnar du på relevanta produktsidor.

Vad var det du sökte och inte hittade?

mvh, robban

Go to Top of Page

Majjen03
Ej medlem längre

772 Posts

Posted - 2003/06/24 :  09:13:51  Show Profile Send Majjen03 a Private Message
Hej Robban!

Letade lite snabbt just efter phonokablarna,
klickade på bilden med kablar på!
Fick ej upp phonokablarna direkt med de andra!
Därefter letade jag efter ett märkesindex av ert sortiment, då det som sagt var "råddigt", letade jag efter en sökfunktion!
När detta ej fanns så lämnade jag er sida.
Jag vet flera av mina kamrater som lämnat er sida just pga svårigheten att snabbt hitta det man vill ha.
Mvh
kenth
Go to Top of Page

Majjen03
Ej medlem längre

772 Posts

Posted - 2003/06/24 :  09:21:15  Show Profile Send Majjen03 a Private Message
Hej igen Robban!

Jag återvände nu till din hemsida för att klicka vidare efter phonokablarna, återigen misslyckades jag!
Under rubriken skivklubben t ex utlovas att ni säljer alla format, är mycket intresserad av skivor med HDCD! Trots ert löfte om alla format så fann jag ingen redovisning om vilka skivor som stödde HDCD!
Mvh
Kenth
Go to Top of Page

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2003/06/24 :  09:42:38  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej Majjen,

värst vad du har bråttom....

När det gäller phonokabeln från Analysis Plus har jag inte haft tid att lägga ut den än. Kommer senare idag.

När det gäller skivorna står det väl relativt tydligt vid varje märke vilket format som stöds. När jag klickar på knappen - Skivklubben - kommer jag till en sida där alla bolagen listas med tillhörande format. Enligt listan är det bara FIM skivorna som stödjer HDCD - av de vi har.

Hur tydligt vill du ha det?

mvh, robban

Go to Top of Page

Majjen03
Ej medlem längre

772 Posts

Posted - 2003/06/24 :  13:24:43  Show Profile Send Majjen03 a Private Message
Hej Robban!

Hmm! vi lever i en stressad tid!
Tålamod är en dygd som inte många har råd med!
Det kan alldrig bli för tydligt anser jag!
De skivor från FIM som jag fann intressanta hade rubriken tillfälligt slut! Tillfälligt slut innebär för mig att det kommer nya under dagen, absolut senast i morgon!
Mvh
Kenth
Go to Top of Page

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2003/06/24 :  14:47:38  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej Majjen,

Du verkar vara alla försäljares drömkund....

Skicka ett mail till info@klubben.net angående vilken skiva du ville ha så skall vi prova få fram en HDCD skiva till dig.

Rent generellt så är dessa skivor tillfälligt slut, vilken indikerar att många ändå har hittat oss...

Mvh, robban

Go to Top of Page

Majjen03
Ej medlem längre

772 Posts

Posted - 2003/06/24 :  23:29:07  Show Profile Send Majjen03 a Private Message
Hej allihop!

Efter att ha gnällt lite på www.klubben.net, så tvingas jag nu
att säga något positivt om sajten!
Efter att ha klagat över att några skivor som jag ville beställa hade tagit slut, så skickade Robban sina referensexemplar till mig idag!
Han uppfyllde därmed mitt motto om snabb leverans med råge!
Mvh
Kenth
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000