pekka.j
dead end - live end
425 Posts |
Posted - 2003/06/11 : 13:13:05
|
Men Flint, det är ju om man lättar på nåltrycket som man riskerar att fastna i upprepningar... ;-) Skämt åsido, det handlar inte så mycket om att LTS skulle ha rätt och andra fel. För mig handlar det bara om att vilja återskapa den verklighet som faktiskt existerar när det handlar om musicerande - och som är det enda som därmed kan göra anspråk på att vara rätt. Sedan finns det andra vägar till goda och/eller intressanta ljudupplevelser i hemmet. Självklart kan vi alla ha fel ibland - det hade jag senast vid lunch när det visade sig att jag skulle ha kunnat äta två sushi-bitar mer än jag hade beställt...:-) I FN:s allmänna deklaration om de mänskliga rättigheterna, som jag på sistone haft anledning att läsa på nytt, står att envar har rätt att ta del av tekniska och vetenskapliga framsteg. Den rätten vill jag absolut inte beröva folk genom att stänga in dem i dogmatiska friskolor. Du kan simma lugnt, Flint. De ursäkter som rakryggat framförts ovan tar jag självklart emot. Låt oss nu fortsätta diskussionen i en positiv och konstruktiv anda! Mvh Pekka |
Edited by - pekka.j on 2003/06/11 13:18:02 |
|
|