HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vad är LTS?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

pekka.j
dead end - live end

425 Posts

Posted - 2003/06/11 :  13:13:05  Show Profile Send pekka.j a Private Message
Men Flint, det är ju om man lättar på nåltrycket som man riskerar att fastna i upprepningar... ;-)
Skämt åsido, det handlar inte så mycket om att LTS skulle ha rätt och andra fel. För mig handlar det bara om att vilja återskapa den verklighet som faktiskt existerar när det handlar om musicerande - och som är det enda som därmed kan göra anspråk på att vara rätt. Sedan finns det andra vägar till goda och/eller intressanta ljudupplevelser i hemmet. Självklart kan vi alla ha fel ibland - det hade jag senast vid lunch när det visade sig att jag skulle ha kunnat äta två sushi-bitar mer än jag hade beställt...:-)
I FN:s allmänna deklaration om de mänskliga rättigheterna, som jag på sistone haft anledning att läsa på nytt, står att envar har rätt att ta del av tekniska och vetenskapliga framsteg. Den rätten vill jag absolut inte beröva folk genom att stänga in dem i dogmatiska friskolor. Du kan simma lugnt, Flint.
De ursäkter som rakryggat framförts ovan tar jag självklart emot. Låt oss nu fortsätta diskussionen i en positiv och konstruktiv anda!
Mvh
Pekka

Edited by - pekka.j on 2003/06/11 13:18:02
Go to Top of Page

Flint
Member

3862 Posts

Posted - 2003/06/11 :  13:42:34  Show Profile Send Flint a Private Message
Pekka
Det blir nog bra det här. Skicka mig ett varuprov av Molt så får jag se vad jag tycker. Min adress har ni.
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000