HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Personlig HiFi
 Öppen vs sluten hörlur
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2003/05/06 :  20:21:39  Show Profile Send Terminator a Private Message
Hej

Jag har hitintills bara funderat på slutna lurar eftersom jag vill bli avskärmad och skona min omgivning från det jag lyssnar på. När jag surfat runt på nätet så har jag dock fått uppfattning att slutna helt enkelt låter mer naturligt och med en bättre ljudbild (inte så instängt enligt många - no sh*t Sherlock!). Vad säger era erfarenheter på området?

Edited by - Bernt Jansson on 2004/11/27 06:02:52

zvenzzon
Member

386 Posts

Posted - 2003/05/06 :  20:28:14  Show Profile  Visit zvenzzon's Homepage Send zvenzzon a Private Message
Själv har jag fått uppfattningen om att öppna lurar har bättre ljud. Men att generalisera på detta vis är väl sällan bra.
Go to Top of Page

hsivp
Gissa vad min förkortning betyder!

623 Posts

Posted - 2003/05/06 :  20:29:41  Show Profile  Visit hsivp's Homepage Send hsivp a Private Message
Jag tycker att öppna lurar låter helt klart bättre än stängda. känns lite mer luftig och välartikulerat.
Antar att det är en smaksak.
/Adam
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000