HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 HIM
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ohlsson
Member

73 Posts

Posted - 2003/04/29 :  20:47:36  Show Profile Send ohlsson a Private Message
Nån som gillar denna grupp då ? Fick nya skivan, Love Metal idag. Riktigt bra är det.

ayayay
Inredningsarkitekt

1278 Posts

Posted - 2003/04/30 :  11:41:15  Show Profile Send ayayay a Private Message
Ok, jag har lyssnat mest på den tidigare, med "join me" den tycker jag är helt ok.

Den nya har jag bara skumat igenom, men du tycker att den är värd att köpa eller?
Har du lyssnat på tidigare HIM?

"difficulties mastered is opportunities won" - Winston Churchill
Go to Top of Page

ohlsson
Member

73 Posts

Posted - 2003/04/30 :  13:08:13  Show Profile Send ohlsson a Private Message
Den nya är lätt värt att köpa, lyssnat igenom några gånger nu. Den håller inte samma klass som Razorblade Romance men den är klart värt pengarna. Började lyssna för kanske 2 månader sen, hade aldrig hört talas om dom förut men hörde Right here in my arms, sen fastnade jag totalt =)
Go to Top of Page

Akhenaton
Flippersamlare

1017 Posts

Posted - 2003/05/06 :  11:23:17  Show Profile Send Akhenaton a Private Message
Kul att det är fler än jag som tycker him är grymma. Själv tycker jag nya plattan håller minst samma klass som razorblade romance. Man får inte glömma skivan som kom mellan love metal och razorblade romance heller, kommer självklart inte ihåg vad den heter just nu men den är riktigt bra den också.

Give me my medal because I bleed for it.
Go to Top of Page

ayayay
Inredningsarkitekt

1278 Posts

Posted - 2003/05/06 :  11:35:11  Show Profile Send ayayay a Private Message
Den plattan får man ta o titta närmare på...

"difficulties mastered is opportunities won" - Winston Churchill
Go to Top of Page

millenniumking
Member

985 Posts

Posted - 2003/05/09 :  14:53:40  Show Profile Send millenniumking a Private Message
Det har blivit för mycket pop med HIM efter 'Razorblade Romance' tycker jag. 'Greatest Lovesongs Vol.666' är nog det bästa de gjort.
Go to Top of Page

Slinger
Member

50 Posts

Posted - 2003/05/13 :  01:51:31  Show Profile  Visit Slinger's Homepage Send Slinger a Private Message
Håller med Milenniumking. Den nya är bra men jag håller de gamla mycket högre. Läste en intressant intervju med Ville Valo som han heter i Close-up.

Där lärde jag mig följande:
HIM säljer 2 miljoner skivor per år varav 700.000 i tyskland
HIM tvättar sig aldrig, HIM har världens sunkigaste lägenhet, HIM är snäll mot sina fans, HIM heter HER i usa. Vill ni veta mer så ska ni leta fram close-up no 57 då Martin Carlssons intervju var klart läsvärd. :)

www.kanonfilm.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000