Någon i detta eminenta forum som har en blekaste om esoterisk hifi kan erbjuda räntefria avbetalningsplaner? Det är verkligen inte lätt att vara uppgraderingskåt och sakna nog kapital.. : Tips på andra hifibutiker med begagnad hifi som kan tänkas köra med räntefria avbetalningar tas glädeligen emot. :)
mangrew, tackar... får ta o slå honom en pling i morgon kväll o höra mig för... Det verkar lovande iaf, för esoterisk är ju utan tvekan den butik i sverige med bäst begagnat utbud. :)
Mja, en detalj i sammanhanget är att butiker, som esoterisk hi-fi, erbjuder att ansöka om ett räntefritt men inte kostnadsfritt lån hos en långivare som t.ex. Handelsbanken. Dvs. man kan iofs då få ett på pappret "räntefritt" lån men normalt brukar det finnas lite kostnader som t.ex. avisesringsavgift och uppläggningsavgift. Räknar man på det på rätt sätt så blir det några procents ränta i alla fall....
Nu vet jag inte om man får lägga ut kommersiella länkar i inlägget men annars får väl ni moderatorer ta bort det. Varför ringa, här står väl allt? Uppdateras dagligen:
har redan vart i kontakt med dem och om allt klaffar åker jag upp med mina brukar o block och åker ner (eller blir det upp) till dem för att inhandla lite ny hifi. De hade en hel del enormt intressanta prylar så det får allt bli en ordentlig provlyssning... :) Jag måste allt erkänna att det ska bli skönt att vara tillbaks i det lite tyngre hifiträsket snart igen. :)