HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 P.Audio
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Bas_Jag
Starting Member

6 Posts

Posted - 2003/04/11 :  23:10:29  Show Profile Send Bas_Jag a Private Message
Jag undrar om någon vet något om P.aduio om dom är bra eller dåliga

Basen i botten

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2003/04/12 :  06:34:20  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Om du menar purist audio så är kabeln helt ok,i alla fll de dyrare varianterna de billigare kan inte urskilja basinformation så bra det gäller elementa högtalarkabel,andra kanske tycker annorlunda men så upplevde jag dom.
Mvh
Go to Top of Page

fredde
Member

328 Posts

Posted - 2003/04/12 :  19:26:07  Show Profile Send fredde a Private Message
Jag upplevde Purist Audios signalkabel elementa som att den färgade ljudet ordentligt. Det lät dovt och basen kändes uppsvälld. Kanske har att göra med i vilket system de spelar i. Antar det eftersom de är så pass dyra.
Go to Top of Page

luminous
Member

252 Posts

Posted - 2003/04/12 :  21:23:31  Show Profile Send luminous a Private Message
Han menade nog P. Audio som ljudia säljer, de tillverkar bl.a. pa-element. Jag tror att de gör bra grejer för det är många andra företag som köper sina element från dem. Men jag undrar också om det är någon som har erfarenhet av dem?

MVH | Life's too short for bad sound
Go to Top of Page

Bas_Jag
Starting Member

6 Posts

Posted - 2003/04/25 :  18:49:51  Show Profile Send Bas_Jag a Private Message
Jag kan säga att jag menade dom från ljudia. Och jag kan säga så att det är valuta för pengarna, Rent ljud mkt bas, Skönt tryck ,Trycker som min kompis Cerwin Vega AT15 . Detta är kit215 sub jag pratar om. Detta är Pa-Element för den som inte har mkt pengar men ändåp vill ha bra ljud/tryck.

Basen i botten
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000