HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vill ha förslag på analoga signalkablar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kevin Mitnick
Member

570 Posts

Posted - 2003/04/08 :  23:57:44  Show Profile Send Kevin Mitnick a Private Message
Jag tänker köpa nya kablar till min CD-spelare. Dock så är min anläggning i budget/mellanklassen. Vill därför inte lägga ut mer än max 600 kr för dem. är det någon som har ett tips på vad jag kan köpa. Har tittat lite på Supra och monster kablar. Vad tror Ni?

marcus_ec
Member

2396 Posts

Posted - 2003/04/09 :  08:57:59  Show Profile Send marcus_ec a Private Message
Det har körts en hel del om analoga kablar dom här två veckorna! Kolla sökfunktionen!

Jag själv har precis köpt en begagnad för just 600:- Så kolla begagnat marknaden där finns en hel del godis!
Go to Top of Page

Kevin Mitnick
Member

570 Posts

Posted - 2003/04/09 :  10:18:37  Show Profile Send Kevin Mitnick a Private Message
OK, Marcus jag ska kolla. Jag trodde att inte att analoga kablar för 600kr var något som diskuterades så mycket här på forumet Det var därför jag frågade utan att kolla sökfunktionen.
Go to Top of Page

DasKapital
Member

614 Posts

Posted - 2003/04/09 :  10:30:32  Show Profile Send DasKapital a Private Message
I den prisklassen tycker jag det är befogat att ta RG62 under beaktning. Jag tycker det är en suverän kabel, och till priset är den oslagbar.

Kan du inte löda finns det säkert folk på forumet eller i din närhet som slänger ihop RGn med ett par biltemakontakter för en billig peng (rg:n kostar under 10kr/meter om jag inte minns fel, kolla på www.elfa.se). Jag har kabelstrumpa på mina och det ser riktigt snyggt ut.

Om inte annat kan du ha den som en extrembudgetreferens i framtiden när du vill jämföra med dyrare kablar!

//Rickard

Ino Audio for life
Go to Top of Page

marcus_ec
Member

2396 Posts

Posted - 2003/04/09 :  10:54:59  Show Profile Send marcus_ec a Private Message
OK, Marcus jag ska kolla. Jag trodde att inte att analoga kablar för 600kr var något som diskuterades så mycket här på forumet Det var därför jag frågade utan att kolla sökfunktionen.
--------------------------------------------------------------------

HAHA Nja jag ligger fortfarande där, jag är ju student! Men snart slutar man skolan, sen skall man hitta ett jobb! Hur lätt är det ?
Go to Top of Page

drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts

Posted - 2003/04/09 :  12:03:52  Show Profile Send drkim a Private Message
Tips! Kolla in:
http://www.hififorum.nu/topic.asp?TOPIC_ID=12127

Kanska kan vara något?

MVH
Jocke

Med vänliga hälsningar
Jocke

Mitt system! Maila mig!
Go to Top of Page

Stephan O
Member

94 Posts

Posted - 2003/04/09 :  22:00:50  Show Profile Send Stephan O a Private Message
Jag kan rekommendera van den Hul D102 mkIII.
Jmf med Supra EFF-I så föredrog jag vdH.
Se annons http://www.hififorum.nu/topic.asp?TOPIC_ID=11682
Mvh Stephan
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000