HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Lustigt är...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Phear
Member

74 Posts

Posted - 2003/04/07 :  11:39:40  Show Profile Send Phear a Private Message
...att sladd kastar ut folk till höger och vänster utan till synes större anledning, när han själv blev rosenrasande för att han fick ett av sina inlägg borttaget på Hifimagasinet.

Lustigt är oxå att någon som tycker det är sjukt med dyra kablar bara är ute efter bråk?

Lustigt är att en försäljare registrerad på detta forum får obehindrat komma med pekinnar i stil med: "tror du att Han & han skulle köpt min produkt X om den lät dåligt" när någon bara konstaterat att produkt X inte lät riktigt lika bra som en annan produkt enligt dennes ljudfilosofi.




Mein hut der hat drei ecken

dole
en Harley day!

1656 Posts

Posted - 2003/04/07 :  11:45:07  Show Profile Send dole a Private Message
Onödigt igen


--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu

Edited by - dole on 2003/04/07 11:50:42
Go to Top of Page

marcus_ec
Member

2396 Posts

Posted - 2003/04/07 :  11:49:17  Show Profile Send marcus_ec a Private Message
Tycker det har börjat bli gnälligt på sistone! Jag gick från minhembio:s forum till hififorum för att jag tyckte det gnälldes mycket där! Men nu har det börjat bli tvärt om igen! minhembio har lugnat ner sej och nu börjar det bli gnäll här!

Tips! Skapa en kabel kategori!!
Go to Top of Page

n0p
Member

1047 Posts

Posted - 2003/04/07 :  12:10:59  Show Profile Send n0p a Private Message
Phear, för guds skull skriv tydligare rubriker på dina trådar i fortsättningen...

Exit Planet Dust
Go to Top of Page

Phear
Member

74 Posts

Posted - 2003/04/07 :  12:23:58  Show Profile Send Phear a Private Message
Varför får jag en känsla av att det inte blir så många trådar till från min sida?


Mein hut der hat drei ecken
Go to Top of Page

henricsson
Nu Katt-lös...

3234 Posts

Posted - 2003/04/07 :  12:39:10  Show Profile Send henricsson a Private Message


Om du har något otalt med moderatorerna så finns 1st funktion kallad PM.
Trådar som den här är inte bara tråkig att läsa utan uppmanar till mer irritation o bråk.

Ingen är perfekt. Tycker moderatorerna fått sig en överdos av kritik den senaste tiden.

Urk!

Ju mer man vet desto mer vet man hur lite man vet

Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/04/07 :  13:34:25  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

Min käre Phear!

Jag fick många inlägg raderade på hifimagasinets tid. Några av dem var fullständigt självklara att radera, det hade jag gjort själv om de dykt upp här. Några var vi alls inte överens om, det är riktigt.

Så bara för att jag blev arg ett par gånger när mina inlägg raderades så är det fel att jag tar bort inlägg samt medlemmar nu?

Tänk över denna logik en stund och visst, är det raderad du vill bli så får du ju naturligtvis bli det. Ett enklare sätt är ju annars att inte dyka upp här alls, vi har vad jag vet ingen funktion som tvingar någon att göra inlägg.

Denna tråd är låst.

.

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000