HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 JMLAB!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Viking
Member

224 Posts

Posted - 2002/08/02 :  18:53:32  Show Profile Send Viking a Private Message
Har noen modifisert sine JMLAB Mezzoutopia her inne? Jeg sitter med originale delefiltertegninger fra JMLAB slik at evt. forslag er velkomne :-)

MVH Vikin

Nagref
Member

113 Posts

Posted - 2002/08/02 :  19:27:53  Show Profile Send Nagref a Private Message
Det låter intressant. Jag har inga sådana högtalare men JMLAB verkar göra snygga och vettiga högtalare så det hade varit trevligt om man kunde bidra med förbättringar. Posta gärna det på DIY-forum så kanske vi kan se vad som kan åstadkommas!



-The world is my oyster...
Go to Top of Page

Niclas
Member

587 Posts

Posted - 2002/08/02 :  20:46:31  Show Profile Send Niclas a Private Message
Välkommen till forumet, Viking!
Jag har undrat när Du skulle dyka upp
Mvh

Go to Top of Page

mag
dom kallar oss mods

1587 Posts

Posted - 2002/08/02 :  22:35:33  Show Profile Send mag a Private Message
Välkommen Viking, antar att du är densamme som mb viking på dvdforum ?

Vad körde du för processor EAD där också ? (du har en power master) om jag inte minns fel.

Du hade också provat Thetas Drednaut (eller hur det nu stavas), på vila sätt var powermastern bättre tyckte du, en kusin till mig har möjlighet att köpa en 3kanalers Theta för ett bra pris.

posta gärna delnings filtret på DIY forum, nu går det ju dock inte att köpa identiska element så att använda identiska delningsfilter i ett par kloner kanske inte är så lyckat dock.

mvh //Magnus


//Magnu
Go to Top of Page

Mikael2
Member

1431 Posts

Posted - 2002/08/02 :  23:39:50  Show Profile  Visit Mikael2's Homepage Send Mikael2 a Private Message
Läste förr mycket på dvdforum och om inte minnet sviker har Viking en Meridian 861 processor!?

Välkommen hit Viking!

Go to Top of Page

mag
dom kallar oss mods

1587 Posts

Posted - 2002/08/02 :  23:44:35  Show Profile Send mag a Private Message
Nu föll poletten ner ja fick för mig att det bara var sören som hade Meridan men han hade en gammal 561 ?.

Tack.



//Magnu
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000