HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 bybee, klippt från psa forum
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n/a
deleted

1080 Posts

Posted - 2002/08/02 :  13:01:37  Show Profile Send n/a a Private Message
Hittade detta på ps power forum.... har inte mailat den där killen som provat än, men kommer att göra det.

Posted by SamM (A) on July 31, 2002 at 09:41:31

Hi Paul,
I was thinking of trying a few Bybees in-line with my Power Cords coming from the UOs i have for my Amp and for my DVP-s9000ES.... Was wondering if you have toy-ed with them and/or have heard of positive/negative effects with the UOs.

TIA!

Sam


-----------------

Posted by paulmc (M) on August 01, 2002 at 07:20:20
In Reply to: Bybees in conjunction with UOs? posted by SamM on July 31, 2002 at 09:41:31:


I have toyed with the Bybees on the Power Plants but not UO's.
I am not enamored with them - they just don't seem to make much of an improvement/not-improvement. So, perhaps it's better to say I am nuetral on them -:)


-------





<<Quad-klubben - Vi har rätt, Ni har fel!>>
...Mohaa [U.P] Herr Engel..

Jorma
Member

3316 Posts

Posted - 2002/08/02 :  13:20:27  Show Profile  Visit Jorma's Homepage Send Jorma a Private Message
Meningarna är lite delade ibland som med allt annat, och om han har provat dom, så vore det intressant att få veta var i apparaterna han har provat. Och om man hör någon förbättring eller ej kan nog ha med den övriga anläggningen att göra.
Steve Bruzonsky som har dom installerade i sina Power Plants har provat runt i alla delar av sin hembioanläggning, och han skriver på något ställe om var dom inte var lyckade att använda :
http://www.avsforum.com/avs-vb/
Om man går till detta forum, och söker på Bybee, så går det att hitta en del mer information från dom som använder dom, och har provat runt i anläggningarna.

------------------------------------------------------------------------
Jag är så ologisk att jag litar på mina öron och mina sinnen.

Jorm
Go to Top of Page

n/a
deleted

1080 Posts

Posted - 2002/08/02 :  13:33:38  Show Profile Send n/a a Private Message
Tilläggas skall oxo att Paul (som är en PSA frontfigur), så gott som skriver ner om alla strömtweaks som inte kommer från det egna bolaget. Så ovanstående 'quote' borde ses som positivt.


<<Quad-klubben - Vi har rätt, Ni har fel!>>
...Mohaa [U.P] Herr Engel..
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000