HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Pioneer DV-757iA ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Melker
Member

448 Posts

Posted - 2003/03/18 :  10:48:09  Show Profile Send Melker a Private Message
Någon som har lyssnat? Jag bryr mig mest om CD-ljudet men det är ju inte fel med DVD-A och SACD i samma burk :-)

Jag är väl pågång att skaffa en ny CD-spelare och jag är nyfiken på om denna maskin skulle vara ett alternativ till spelare i 5000:- klassen (begagnade då).

Melker

Halmstad

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2003/03/18 :  11:45:58  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Jag har en Pioneer DV-A747, dvs företrädaren till 757 och tycker ju att visst är den ettalternativ till cd i den prisklasss som du säger enligt min hörsel . MvhKristofer
Go to Top of Page

Melker
Member

448 Posts

Posted - 2003/03/18 :  11:58:14  Show Profile Send Melker a Private Message
Det låter ju bra :-) Ska se om det finns någon möjlighet att provlyssna här i närheten. Jag är annars inne på att skaffa en Sony XA5ES eller liknande men om 757iA låter lika bra så....

Det som iofs talar för att det blir en cd-spelare är det faktum att jag inte har fjärr på min förstärkare och det hade varit fint att kuna styra volymen från soffan. XA5ES har ju en variabel utgång också.

Är det någon annan som har andra intryck eller tips i allmänhet så tar jag tacksamt emot dem.

Tack på förhand

Melker

Halmstad
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000