HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 HiFiForum.nu - Nyheter och information
 Bernt slutar som Admin

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
Pac Posted - 2007/11/03 : 16:11:54
Det är med visst vemod som jag sitter och skriver.

Vad skall man skriva när en av pelarna som HiFiforum vilat på inte längre kan ta det ansvaret??

Bernt håller på och förhandlar om ett nytt jobb, inget är påskrivet än. Jobbet är att hjälpa Jorma Design med produktion och diverse. På grund av kopplingen som Bernt får till branchen så slutar han delta i administrerandet av HiFiForum.nu. Jag har inte det minsta tvivel på Bernts omdömme men för att säkra HiFiForums fristående från HiFi-branchen är vi tvingade att göra på detta vis.

Det är som sagt med blandade känslor jag skriver det här. Bernt är en av mina bästa vänner och en otroligt klok människa. Jag har njutit av att få ha så täta kontakter som vi haft genom att han varit med och drivit HiFiForum.nu. Våra kontakter kommer av förklarliga skäl att minska i framtiden vilket känns tungt.

Samtidigt som jag är ledsen för min och HiFiForums skull är jag verkligen glad för Bernt och hans familj. Det blir slut på skiftgången vilket gör att familjen får ha Bernt hemma mer och på vettigare tider. Bernt får mer tid till sina projekt och att träffa sina kompisar. Så jag gläds ihop med Bernt och hans familj.

Nu tycker jag att vi tackar Bernt för all den tid och allt det jobb som han lagt ner för att HiFiForum.nu skall bli en trevligare plats.

Tack för både för det som varit och det som säkerligen kommer kompis!!!!!

Edit:

PS. Nu när det inte står Admin längre under Bernts nick, vad skall det stå då
25   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Lech Posted - 2007/12/20 : 18:33:33
Bernt Tack och lycka till

MVH
Lech
zix Posted - 2007/12/20 : 13:31:38
WoW! Kul, Bernt! Det blir nog riktigt bra, det här.
Tack så jättemycket för din insats som admin! Vi lär ju se inlägg från dig i fortsättningen också på hififorum, så allt är icke förlorat, även om Pac förstås får gnugga geniknölarna för att hitta ersättare till dig.
acebowler Posted - 2007/12/19 : 20:36:33
Som sagts förrut. Grattis!!

S
Jorma Posted - 2007/12/01 : 00:05:25
Jag får väl också säga tack ska ni ha.
Om det i sista slutänden blir positivt vet inte ännu, men vad det gäller Bernts insats så hänger den biten inte på honom.
Han gör bra ifrån sig och så här långt så känner jag att det är rätt val för mitt företag.
Det känns så här långt att Bernt är den som jag har saknat inom mitt företag och att med hans hjälp så kan vi nå väldigt långt, men det är många andra faktorer som ska spela rätt och med Bents hjälp så kanske jag kan spela ännu mera rätt på dessa faktorer
Bernt Jansson Posted - 2007/11/30 : 15:18:37
Tack ska ni ha!
U1 Posted - 2007/11/30 : 13:04:19
Stort Grattis både till Jorma och Bernt.
martinsson Posted - 2007/11/21 : 13:48:49
Tack Bernt för din hjälp bla. vid våra DIY träffar (kul att höra att du inte lägger ner detta, förstod inte det först) och grattis till det nya.

Jag måste säga att jag är imponernad över hur forumet håller på det här med att säkra sitt fristående från HiFi-branchen, inga lätta beslut, speciellt inte i detta fallet, men som de säger, de rätta belsuten är sällan lätta.

Lycka till // Anders
Audionet Posted - 2007/11/20 : 08:48:39
Lycka till Bernt med det nya jobbet och grattis Jorma till en ny duktig medarbetare.
Bubbel Posted - 2007/11/19 : 21:02:38
Får gratta till det nya jobbet Bernt och tacka för din moderatortid här på forumet.

Anders
Bernt Jansson Posted - 2007/11/17 : 20:51:36
quote:
Grattis till de bekväma arbetstiderna. Det blir nog färre postningar från jobbet nu

Det är högst troligt Dimitri, helt annan karaktär på jobbet.

quote:
Hmmm,
vem ska nu kasta ut mig från forumet?
Vi har ju haft en hel del PM mellan varandra och lyckats lösa det mesta på ett bra sätt.

Mvh
Magnus

P.S Jag är mycket glad för dina nya utmaningar i livet önskar ett stort lycka till Bernt!!
Tack Magnus.
Som sagt, vi har ju löst det mesta via PM när det hettat till.
Dimitri Posted - 2007/11/17 : 12:42:59
Grattis till de bekväma arbetstiderna. Det blir nog färre postningar från jobbet nu
magnus1967 Posted - 2007/11/17 : 00:37:37
Hmmm,
vem ska nu kasta ut mig från forumet?
Vi har ju haft en hel del PM mellan varandra och lyckats lösa det mesta på ett bra sätt.

Mvh
Magnus

P.S Jag är mycket glad för dina nya utmaningar i livet önskar ett stort lycka till Bernt!!
Bernt Jansson Posted - 2007/11/17 : 00:13:10
Japp, fritt fram för OTL-er och DIY-träffar alltså!
Jorma Posted - 2007/11/17 : 00:01:05
quote:
Riktigt tråkiga nyheter, hoppas DIY-mässan återkommer ändå.

Bernt kommer att hålla på som vanligt med allt inom DIY förutom kablar och lite annat som han får skriva ett tystnadslöfte om och i anställningskontraktet kommer också att finnas med en klausul om konkurrerande verksamhet. Men i den verksamheten kommer han att få spela fritt med förstärkare, högtalare och annat som inte konkurrerar med det som Jorma Design AB sysslar med.
Sanny_X Posted - 2007/11/16 : 20:55:32
Riktigt tråkiga nyheter, hoppas DIY-mässan återkommer ändå.
FBK Posted - 2007/11/10 : 23:09:39
STORT tack Bernt och lycka till med nya jobbet!
dwain Posted - 2007/11/09 : 13:47:20
Ojj det var stort. Men grattis bernt och jag tackar ödmjukast för det du gjort för hififorum.
Bernt Jansson Posted - 2007/11/09 : 11:41:27
Tackar för omtanken!
classe Posted - 2007/11/08 : 22:41:55
grattis bernt till nya jobbet,
vet hur du känner nu i skiftet mellan jobben
har själv bytt i sommar, tack time
PB Posted - 2007/11/08 : 21:34:44
Ett hjärtligt tack och lycka till med det nya jobbet.

Jag tycker att det är ett klokt beslut även om det känns tungt just nu.

calle_jr Posted - 2007/11/08 : 21:14:12

Tack och lycka till Bernt!

quote:
Nu när det inte står Admin längre under Bernts nick, vad skall det stå då
Kan själv
Bernt Jansson Posted - 2007/11/05 : 19:26:32
Tack alla!

Jodå Gemini. Visst ska det bli fler bilder på byggen, t.ex på min tredje och senaste OTL. Det finns en tråd om den redan. Den skulle vara på fyra kanaler var det meningen men gick bara på två när jag testkörde - glöden strejkade. Fast de två kanalerna som gick spelade så fint att testkörningen har fortsatt i ett år nu.
Gemeni Posted - 2007/11/05 : 17:00:14
Tack for insattsen fram till nu, och så hoppas jag på repotage om och bilder på dina nya byggen, för det blir det väl?
Marcus7601 Posted - 2007/11/05 : 12:47:26
Jag instämmer i kören av lyckönskningar.
huzze Posted - 2007/11/04 : 16:38:31
Lycka till, både med jobb och med famlijen.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000