HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Nån som har ett cutting lathe att sälja ?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Creator Posted - 2010/05/31 : 03:42:23
Letar efter nåt kul att karva stereo i acetate eller vinyl.
Kan betala bra ... Tänkte mig främst Vinylium, Vinyl Recorder eller mindre men Neumann kan också vara intressant. Svårt att hitta ... tänka om nån räv här inne kan veta nåt som är till salu beggat? Vet ett Neumann 80 i Tyskland men dom begär 30 000 euro ... lite svettigt mycket. =)
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Creator Posted - 2010/06/07 : 23:12:01
Tjena Bubbel! Fan vilken ångest att inte få köpa den när det ska skrotas, Sverige i ett nötskal =) Saker ska bara skrotas även om man vill köpa det för en miljon! Regler är regler =) Skulle blivit skogstokig om jag såg det =)

Jag har äntligen fått tag på ett från England till ett skapligt pris. Får veta i morgon om allt går i hamn. Kostar en slant att frakta och är inget super duper men gör skapliga dubs iaf =)

Hur gick det att bygga? Problemet brukar väl vara sylus och cutterhead .... dom är ju inte direkt billiga om man köper dom löst heller =)
Bubbel Posted - 2010/05/31 : 10:50:19
Kul idé!

Jag försökte köpa en gravyrmaskin en gång men den skulle skrotas oavsett hur mycket jag än bjöd, tiggde och bad, men lycka till för det lär nog inte finnas många i Sverige.

anders

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000