T O P I C R E V I E W |
Hatoil |
Posted - 2009/04/13 : 22:50:11 Hej, vill bara tipsa om Record Store Day på lördag, har skrivit lite om det under Nyheter, men tänkte kanske inte alla läser där.
Amerikanskt påfund som många affärer över hela världen verkar haka på. Är du i en stad med kvarvarande skivaffär/er, gå dit och se vad som händer! Allra lyckligast verkar de som bor i London vara, för jäklar vad mycket kul de verkar släppa just där dagen till ära. Rough Trade East hade jag själv gärna gått till, hade jag bara möjlighet.
Massa limiterad vinyl släpps också: http://www.recordstoreday.com/CustomPage/620
(Jag har inga av de skivorna hos mig för jag har ingen aning om hur jag skall få tag på dem ; )
Är det någon som kommer över en Dead Weather-sjua får ni gärna köpa ett ex till mig med. 100st skall tydligen finnas på just Rough Trade i London, som skryter med att de är ensamma om dessa i Europa.
Jöns |
1 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
millenniumking |
Posted - 2009/04/16 : 09:09:17 Tyvärr har man 100 mil till närmaste skivaffär!
Synd att det inte var nästa helg för då ska jag ner till Stockholm och att springa runt i skivaffärer lär väl ta upp större delen av den helgen. Det brukar bli så! Som ett barn i en godisbutik!
Bra initiativ med en skivaffärsdag dock! |
|
|