HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Finns det någon vinylbutik i Halmstad?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
Dr Moureau Posted - 2008/10/14 : 06:09:58
Se frågan ovan!
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Melker Posted - 2008/10/23 : 16:51:14
Va har de stängt! Jaja, jag är ju uppenbarligen ingen stor kund där mest för att jag tycker att vinyl ska loppisköpas i drivor nästintill gratis.
Dr Moureau Posted - 2008/10/22 : 21:17:27
Just det erotikgården såg jag när jag gick förbi.

Blir till att botanisera på annat håll.
Piggen Posted - 2008/10/22 : 18:25:44
Black Magic Records (tror jag den hette) som Melker beskriver i sitt första inlägg finns inte längre kvar. Vet inte när dom stängde, men det var tomt sist jag gick förbi.
Har för mig att Lustgården (någon slags erotik-historia) ska/har flyttat dit...
Dr Moureau Posted - 2008/10/22 : 16:39:14
Var i Halmstad idag men hittade ingen skivbutik.

Ligger den kvar?
Melker Posted - 2008/10/15 : 19:25:45
Jo det finns en hel del vinyl på loppisen på söndrums industriområde. Den ligger vid Penzoil och Anticimex ungefär. Det finns massor med skyltar så det är lätt att hitta dit. Jag kommer inte ihåg öppetiderna men jag har för mig att de har öppet till 18 på vardagar. Jag tror att det är dessa: http://tinyurl.com/3lfd8p

Sedan finns Emmanus på Boreliusgatan: http://tinyurl.com/47nxtm Men de är "dyra" de tar 20:- för en 12" vinyl

Myrorna på Karl XI väg tar nog också 20:-

Sedan finns knallehallen på Vallås. Ligger brevid ICA och Grillen. De brukar ha en del. brukar kosta 10:-

Min favorit är dock den loppis som liggertvärs över Laholmsvägen sett från högskolan. Adressen är Fjärdingsstigen 10. Det ligger i ett hus som helt uppenbart har varit en butik av någotslag. De har dessutom en del begagnade CD. 10:- för både CD och Vinyl. Tror att de heter Cityknallen

Sedan kan det finnas på Kretsloppan, Baxarna (Stålverksgatan 1) och Halmias loppis (Hemmansv 1)

Det finns säkert fler

MVH
Melker
Dr Moureau Posted - 2008/10/14 : 18:42:19
Vet du öppettiderna?

Vilka loppisar och vart?
Melker Posted - 2008/10/14 : 07:23:38
Ja visst finns det det. På hörnet Stenvinkelsgatan/Hvitfeltsgatan nära Lenas Kebab ligger den mest välsorterade. Ja egentligen är det nog den enda. Vet inte om han har så mycket nya skivor men ett mycket bra begagnatsortiment. Annars finns det en del loppisar som det går att fynda på där ligger priserna på 10-20 :- för en 12" vinyl.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000