Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
Roger.L
Posted - 2008/09/30 : 16:12:49 Har en Edison 60'a på gång. Därför måste jag skaffa en RIAA till min Thorens 166'a. Har ni några tips på en RIAA i lägre prisklassen men som är ok. Har hört av en Edisonägare att han kör med en Quad 44... Tittat lite på NAD's RIAA. Priset är ok men hur är det med ljudet? Finns det något vettigt som begagnat?
1 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
keso77
Posted - 2008/09/30 : 16:25:42 Har precis ropat in en NAD PP2 via tradera för ~400kr samt att jag hittade en tråd på diyaudio.com. De skriver:
quote: Funnily enough havent been reading this thread at all but today i took apart my pp2 and noticed the ne5532 opamp in it. I thought for about half a second then wipped it out and stuck in a OPA2134 i had kicking around. I also replace the power smoothing caps after the reg with some 1000uf panasonic FM. Just those two changes made a bloody huge differnce to mine. Been listening to records all afternoon, maybe give it a whirl worked for me.