HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Pro-Ject The Phonobox Mk2 USB, har nån provat?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
edison Posted - 2008/09/18 : 12:44:54
Denna verkar ju inte så tokig...har hört deras standardmodell spela underbart, vore ju inte helt fel att få med USB-möjligheten.

https://www.ljudmakarn.se/view.asp?art_id=1382&menu=2

3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Io Posted - 2008/09/22 : 16:20:27
Jag har ett Audion Premiere 2 rör-RIAA och den är inte riktigt jämförbar med Pro-Ject. Det är ett brittiskt rörförsteg. Jag går via tape-out och ett par Supra Sword in i ett passivt Rotel Michi-försteg.

Jag har än så länge inte hört en bättre RIAA.

Med all respekt för Pro-Ject; den är prisvärd och ett schysst budgetalternativ. Och det är KUL med USB-utgång!

snaggvovve Posted - 2008/09/21 : 14:18:44
Så du har Riia med rör från från Project.
Vilken av modellerna och hur låter den ?
Io Posted - 2008/09/19 : 10:56:20
Jodå. Helt OK. Fast inte riktigt i klass med min rör-RIAA... Men helt klart prisvärd. Förvänta dig dock inte superupplösning på digitala inspelningar. Och var observant på att Windows Vista kan ge intressanta fel - vänster kanal i båda inspelningskanalerna. Ger rätt intressanta effekter när man spelar in testskivor. *s*

NAD har ngt liknande i samma prisklass #8211; har dock inte hört den.

http://hifiklubben.se/produkter/tillbehoer/skivspelare/nad_pp3_riaa_foerfoerstaerkare_grafit.htm

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000