T O P I C R E V I E W |
Io |
Posted - 2007/04/17 : 15:56:25 Understundom skriver jag i Hifi & Musik. Just nu sitter jag och spånar på en sidebar till pickuptester. Och det handlar om olika pickupers varumärken och vad de säger dig.
Jag undrar helt enkelt: hur tycker du att olika fabrikat låter? Vad är deras viktigaste egenskap? Med ett enda ord! Vilka är dina erfarenheter / fördomar?
Om du har lust att vara med i denna attitydundersökning, så maila svaren till mig, lägg inte ut dem här i livsluften!
Istället så återkommer jag med en redogörelse för hur ni tycker att olika märken låter.
OK?
Skicka era svar till olle.linder@comhem.se
Om du inte tycker ngt eller har några åsikter om X så skriv ingenting. Annars; skriv bara ett enda ord. Och det handlar enbart om pickuper!!!
Audio-Technica = Benz- Micro = Clearaduio = Decca = Denon = Dynavector = Goldring = Grado = Koetsu = Linn = Lyra = Ortofon = Rega = Shure = Sumiko =
Jag är mycket nyfiken på outputen av detta. *s* Och hoppas verkligen på att jag får svar!
/Olle |
5 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
bluemindboy |
Posted - 2007/04/25 : 02:30:28 fördomar är skickat |
Io |
Posted - 2007/04/24 : 15:32:37 Hej och tack alla som har svarat!
Jag vill ha fler svar, och vill poängtera att fördomar är lika viktiga som åsikter - jag är nyfiken på vilka associationer olika varumärken ger.
/Olle |
Per |
Posted - 2007/04/19 : 16:06:11 Jag har skickat dig omdömen om samtliga. |
boombox |
Posted - 2007/04/17 : 18:40:35 2 svar från mig. |
calle_jr |
Posted - 2007/04/17 : 18:20:45 Intressant!
Du har 7 svar från mig.
|