T O P I C R E V I E W |
EngelholmAudio |
Posted - 2018/09/11 : 07:25:11
Ses på Hifi Deluxe! |
5 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
EngelholmAudio |
Posted - 2018/09/17 : 20:16:07 Hej och tack för alla värmande ord! Jag e själv nöjd med både högtalaren i sig, men även hur det framställdes på mässan.
Videoklippet är ju nästan ironiskt att det är dåligt ljud i! Jag ska förbättra till nästa gång (men nej jag har inte gainat i efterhand).
Här ses DSP'ns inställning som screenshot.
|
ztenlund |
Posted - 2018/09/17 : 19:43:52 Jag tycker att det blev lyckat och hörde till de trevligare rummen på mässan/orna. I detta sammanhang var det ju smart att kunna utnyttja den inbyggda förstärkaren och lägga in en kompensation för att tygla rummets egenheter lite.
Angående videoklippet: Det brusar ganska mycket. Har du möjligen kört myggan in i kameran med låg nivå och sedan höjt nivån på (den inte alltid så bra) inbyggda förstärkaren i kamerahuset e dyl? Jag vet att det inte är lätt, men jag tror att du kan våga vara lite mindre försiktig i framtoningen. Det tar nog ett tag att hitta nivån när man ska spela in sig själv.
PS. Jag var inne samtidigt som calm (var det väl?) i söndags. DS. |
sladdbarn |
Posted - 2018/09/17 : 12:26:01 Gillar konceptet, får hoppas att jag får möjlighet att lyssna någon gång! |
Pac |
Posted - 2018/09/16 : 09:47:21 Jag var där och lyssnade igår, helt klart en rolig set-up! Ta er dit och kolla om ni kan. |
mabron |
Posted - 2018/09/16 : 09:41:16 Lite mer data för oss som inte är på plats.... Storlek, pris utföranden? |