HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Så ska det låta - suger!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
EngelholmAudio Posted - 2010/04/09 : 20:37:36
Hejsan!

Jag har alltid uppskattat Så Ska det Låta! Frida Öhrn, Brolle/Sibell, Jill, med flera har förgyllt fredagskvällarna och vissa låtar har jag sett/lyssnat om på, på youtube och ger fortfarande ståpäls.

Denna säsong suger fullkomligt träballe! Fjantiga humorister (idag Petra Mede och nån Peter Nånting) är med. Kan inte sjunga. Tar mer plats än nån som kan sjunga (idag är Tommy Körberg med...).

Verkligen trist.
25   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Boergars Posted - 2010/05/01 : 08:27:54
Klarade sig ganska bra. Nina Söderqvist är alltid bra, och att få höra Bobby Brown från början till slut i svensk TV var väl lätt oväntat...
24U Posted - 2010/04/30 : 19:32:10
Denna kväll för en vecka sen var riktigt bra, enligt mig ivf. Få se hur detta, valborg edition, står sig...
Eriksson Posted - 2010/04/23 : 16:09:31
Vi får se hur det går ikväll.

Förra veckan var programledaren i sitt esse.

Eriksson.
bearwik Posted - 2010/04/18 : 19:19:16
Jag gillar Så ska det låta; oftast är det roligt och ibland får man riktiga musikaliska höjdpunkter.
PG Jeppsson Posted - 2010/04/18 : 18:51:14
Varför klaga , mitt favvoprogram är " 2 1/2 men", har givit mig många goda skratt.

Har inte kollat "Så ska det låta" de senaste säsongerna, blev lite uttjatat.
iroise Posted - 2010/04/18 : 18:25:40
"Så skall det låta" och många många andra program idag suger travhästballe. Försöker istället själv ha lite kul på fredagkvällen, hellre det än att endast se andra ha kul!
soundbrigade Posted - 2010/04/18 : 18:07:17
WORD!!!

Värst är väl de serier som är dåliga kopior av amerikanska. Och så blir man ju helt lack av svenska snälligheten. Har sett en halv minut på Julia-skiten och hört domare ösa beröm över deltagare; de är så duktiga och sjunger så bra och är så duktiga på att dansa och röra sig (ekskåp) och så kommer domen - "Du blir tyvärr inte Julia" .... Jag häpnar över den här fjåligheten. Inte undra på att ungdomar kastar sig framför tåget eller strimlar sig med rakblad när vuxna (???) inte kan ge raka besked.
lortopalt Posted - 2010/04/18 : 16:14:46
Som tidigare nämts om att det finns andra kanaler: och?
Jag tycker att man kan få gnälla hur mycket man vill, på som man själv tycker , usla program ! Så ska det låta suger, YES! Körslaget: vilket jävla skit! Schlagertjafset: blir sämre varje år, borde ha slagit i taket för länge sedan!Alla dessa värdelösa såpor, det har tydligen börjat någon ny som letar efter Julia eller va fan hon heter! Det är illa när Rapport o Aktuellt är det bästa på TV, och jodå jag har oändligt med kanaler att välja på .
Jo en sak till: ja, jag är 50+! ha ha
EngelholmAudio Posted - 2010/04/18 : 08:34:18
Igår fredags var det ett snäpp bättre!
ekman Posted - 2010/04/17 : 17:08:52
Medelsvenssonprogrammet nr.1

Fredagsmys med familjen framför så ska det låta...
FBK Posted - 2010/04/17 : 09:42:32
quote:
Så ska det låta - suger!

Instämmer.
soundbrigade Posted - 2010/04/17 : 09:34:23
Ska erkänna att vi tillbringat en fredagkväll med mina föräldrar och tittat på allehanda besynnerliga program av svensk flåshurtig karaktär. Tor de (gamla folket) tittade på deltävlingarna till melodifestivalen, Lets Dance (Let's Deaux), Körslaget mm ... inte riktigt vår kulturella och intellektuella underhållningsprofil.
Marina Jansson Posted - 2010/04/17 : 09:20:18
Det bara måste vara ett program för alla, efter att ha läst recensionerna här! Hade jag haft en tv så hade det nog blivit tittat på för det är kul med musik och tävling.
Tv-mottagare i datorn är jättebra för att döda lusten att titta på tv, för maken till krångel får man leta efter...
Eref Posted - 2010/04/17 : 08:51:26
"F-n vad fin norskan var"

Instämmer.
Melker Posted - 2010/04/17 : 02:21:35
27-åriga stockholmare? Jag är 40 och halmstadbo och jag tror att det är ett program som min mamma skulle tycka vara "trevligt" och deltagarna så "himla bra" :-) Flåshurtigt skriver jag dock under på.

M
soundbrigade Posted - 2010/04/16 : 22:44:38
Jag har aldrig sett något program; bara att se en trailer får mig att bestämma mig att hålla mig borta. Gapigt och flåshurtigt, som gjort för 27-åriga stockholmare. Tillhör säkert fel publikkategori ...
Burmäster Posted - 2010/04/16 : 22:24:15
ja idag var det bra. F-n vad fin norskan va
24U Posted - 2010/04/16 : 22:12:04
Juppz bossebula, det var det... Norska schlagerbidraget sög fett, men killen är ju riktigt musikalisk för övrigt...
BosseBula Posted - 2010/04/16 : 21:01:27
Idag var de f*n bra! Vid Gabriellas sång så fylldes tårkanalerna...
Boergars Posted - 2010/04/11 : 15:26:47
Några av de jag ser fram emot i år:

Samuel Ljungblahd: http://www.youtube.com/watch?v=hkTI632svf0
Nina Söderquist: http://www.youtube.com/watch?v=4SrKng-Nl_U
Zalve Posted - 2010/04/11 : 14:39:42
Jag följer slaviskt "Så ska de låta" då jag gillar konceptet och upplägget.
Tycker att det är ett bra underhållningsprogram, Innehållet blir som deltagarna gör det.
Det är sällan som jag har skrattat så mycket till "Så ska det låta" som i fredags.
De "icke" sångdugliga deltagarna bjöd ordentligt på sig.

Pär. Varför kom ingen tråd när Tess var med för nån vecka sen,, Det var knappast skönsång där heller.

Visst skulle jag gärna se Helen Sjöholm tillsammans med Tommy Körberg och Nanne med Martin Stenmark i två lag, för att ta några som kan sjunga OCH bjuda på sig,,

Programmets titel ger väl en bra indikation på hur det är :)
staffann Posted - 2010/04/10 : 16:40:36
Kul länkar. Brolle och Sibel var ju grymma!
Vox Posted - 2010/04/10 : 13:26:46
quote:
Kanske för att man inte vet att programmet är dåligt innan man sett det?

För min del räcker det med att se efter i tidningen vilka deltagarna är för att avgöra om jag ska titta eller inte.
bearwik Posted - 2010/04/10 : 12:34:16
Kanske för att man inte vet att programmet är dåligt innan man sett det?
Vox Posted - 2010/04/10 : 12:28:17
quote:
Vilket tråkigt inlägg, Vox?!!

Jag tyckte om att titta på programmet för ett antal år sedan. Nu känns det som att de inte kan få bra artister till programmet längre. Därför väljer jag numera en annan kanal eller helt enkelt stänger av och lyssnar på musik istället.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.15 sekunder. Snitz Forums 2000