HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Modernisera anläggningen med Tizzbird?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
AndersP Posted - 2012/05/23 : 23:33:14
http://www.tizzbird.se/?gclid=CJW2goShl7ACFY0tmAodmznDpQ

Spotify och tuben på ett smidigt sätt ut i stereon utan lösa laptoppar....
Synpunkter?
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
AndersP Posted - 2012/05/27 : 12:04:16
Tittar man på diverse fora verkar den fortfarande inte klara de funktioner den tillskrivs på tillverkarens hemsida, men jag tilltalas också av androidlösningen.
Enbart fungerande Spotify och Youtube motiverar nästan priset som jag ser det.
Mirage Posted - 2012/05/26 : 22:44:21
Jag är lite osäker på om den kan avkoda alla format för flerkanalsljud och skicka ut som LPCM 5.1. Det stod något lite kryptiskt i tråden på Minhembio om bitstreamat ljud bara, så jag fick uppfattningen att LPCM 5.1 inte funkar.

Detta är för mig helt avgörande då min surroundproceesor inte kan avkoda HD-formaten, men det kan Dune HD Max som jag använder för film nu; och skicka vidare som LPCM 5.1 via HDMI.
BosseBula Posted - 2012/05/26 : 11:05:20
Ett alternativ är jailbreaka en Apple TV3 och komma undan med halva priset. Den är snart knäckt.

Annars tyckte jag inte att jag saknade något från min htpc, en eee box med linux och xbmc på.
Sondek Posted - 2012/05/25 : 22:17:52
Ett ypperligt val att köra Android och få tillgång till appar på det här sättet.
Dom flesta andra mediespelarna har ju alltid någon form av begränsning på grund av att dom kör sina egna unika lösningar.
På pappret ser det bra ut.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000