T O P I C R E V I E W |
donald |
Posted - 2007/12/23 : 19:06:21 Har varit medlem ett antal år men aldrig kunnat presentera min anläggning.Datorkunskapen är bedrövlig.Får inte till några bilder.Har provat både det ena och det andra när det gäller högtalare och förstärkare och har aldrig fått till det så att full tillfredstillfälle har infunnits.Efter 30 år av byte fram och tillbaks sitter jag på en anläggning som jag kan njuta av musiken utan att irritera mig på tekniken.Den består idag av Försteg Mexing mingda 2A3 Rör monoblock Melody S88 CD-spelare Audiomeca Mephisto 11x högtalare Meadowlark osprey transmission line. Kanske inte HI-FI nirvana men har inga funderingar att byta ut nåt. |
4 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
johan.björklund |
Posted - 2007/12/26 : 20:52:07 Det där verkar vara riktigt fräcka grejer Vill du ha hjälp med bilder så kan jag fixa det, skicka ett Pm bara så löser vi det |
llerk |
Posted - 2007/12/25 : 19:45:12 Vi vill se bilder donald... |
rannagarden |
Posted - 2007/12/24 : 14:01:48 Meadowlark på våra breddgrader ser man inte ofta (iaf inte jag). Hade gärna lyssnat på den anläggingen. |
Smackman |
Posted - 2007/12/24 : 13:39:14 Hejsan . Jag hade problem med bilder tills jag registrerade mig här http://s218.photobucket.com/ Där kan du ladda upp bilder som du sedan kan lägga in här tex Din anläggning ser trevlig ut så försök nu igen med bilder Mvh |