HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 mitt multikanal system

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Richard Hughes Posted - 2005/01/15 : 07:34:19
Hejsan!

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på mitt system här.
nu är mitt system inriktat på hemmabio men ville att det skulle fungera i 2 kanal också och det är svårt och dyrt att bygga en anläggning som klarar båda och med en relativt liten budget så har det blivit domhär prylarna. systemet när jag titter på film är 7.1 men när jag lyssnar på musik vill jag ha det i 2.0. Frontar och Centern är köpta nu efter nyår och är nöjd änsålänge.

Headunit: Pioneer DV464
AMP : Yamaha RX-V650

ja här är en bild på min center högtalare det är en JBL Northridge EC25 och jag måste säga att den har väldigt naturligt ljud och jag är väldigt nöjd med den.

Mina frontar är också dom av märket JBL dom funkar fint med de mästa i musik väg och jag är allätare så det var ganska viktigt att få en högtalare som klarade att spela de mästa bra och det tycker jag att dom gör dom ligger lite åt det varmare och jag brukar vara kritisk till det men det funkar riktigt bra.

Suben är av märket DANTAX mjo jag vet att det är ett Danskt B märke
men det sitter en Perless XLS bas i och ni som har kommit i kontakt med dom vet att dom inte är helt värdelösa =) doc är det för lite effekt på den men det ska fixas till.

som suround högtalare har jag 4 stycken sådana här högtalare från Proson och dom klarar jobbet bra som suround högtalare.

Ja det var lite om mitt hammabio system.

MVH Richard Hughes
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Richard Hughes Posted - 2005/01/21 : 18:52:15
Jag måste ju lägga ut en bild på min ena DVD hylla också =)

ja totalt så äger jag 334 DVD filmer inte så pjåkigt =)
j0akim Posted - 2005/01/15 : 13:11:25
basen ser väldigt biffig ut tycker jag :)

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000