HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 2st bashorn säljes
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7513 Posts

Posted - 2023/07/03 :  20:34:21  Show Profile Send Fuling a Private Message  Reply
På grund av platsbrist behöver jag göra mig av med ett par bashorn.
Byggda för att se ut som möbler så de har hyfsad WAF.
Bestyckade med varsin RCF 8" med helt löjligt kraftiga magneter och 16 ohms talspolar.
Går lite djupare än vad simuleringen visar, speciellt om man ställer dem nära hörn.
Byggda efter idéer som Petter och Asto experimenterade med här på forumet för 10+ år sedan.

Ca. 95x80x27cm HBD.

Hämtas i Mora, prisidé 2000:- för paret eller möjligtvis byte mot nåt intressant som tar mindre plats.












"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"

pix
200.000-klubben

4149 Posts

Posted - 2023/07/09 :  13:22:10  Show Profile Send pix a Private Message  Reply
Lite för långt att åka. Annars väldigt intressant

"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.
Go to Top of Page

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7513 Posts

Posted - 2023/07/11 :  02:04:55  Show Profile Send Fuling a Private Message  Reply
De finns kvar, jag kan höra av mig om jag får reda på att nån ska åka åt ditt håll med nån bil som har plats för dem.

"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"
Go to Top of Page

pix
200.000-klubben

4149 Posts

Posted - 2023/07/19 :  21:22:03  Show Profile Send pix a Private Message  Reply
Tummen upp

"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000