HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Återbruk av musik - CD till salu. Bara 790st kvar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Micke Y
100.000-klubben

7702 Posts

Posted - 2023/01/05 :  15:33:44  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Mina CD tar en massa plats och därför vill jag göra mig av med dom. När alla som köpts via nedladdning så är det 800st kvar att sälja. En del musik är ganska udda så en del googlande kan behövas för intresserade. Stilarna är klassiskt, rock, metall, och kvinnliga röster.

Skicka ett pm med email adress så mailar jag en excel lista till dig.

Jag tänker mig att vanliga CD kostar 30 och dubblar 50 SEK. Några är dyrare och det finns angivet i excel listan.

Köparen betalar frakt och bestämmer hur det ska skickas.

Vill inte sälja färre än 5 st per köp.

Reserverar mig för att jag inte hittar alla fysiskt, stavat fel, något fodral kan vara sprucket (ger prisavdrag) och mellanförsäljning. Uppdaterad lista kommer skickas vart efter.



When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.

Edited by - Micke Y on 2023/01/09 18:06:19
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000