HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Byta Supra Sword till Supra Excalibur?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Strmbrg
bevärlig & besynnerlig hififilosof

1580 Posts

Posted - 2021/02/06 :  09:43:56  Show Profile Send Strmbrg a Private Message  Reply
Det handlar om högtalarkablar, alltså.
Jag har redan fått kommentarer av typen "...låna hem och lyssna... ...låt dina öron avgöra..." etcetera. Det är självklart kloka kommentarer, men det kan jag ju komma på själv.
Jag är ENBART ute efter klarhet (transparens) numera och är fullständigt ointresserad av att åstadkomma något visst "sound" eller så. Mer klarhet=mer realism. (Jag avser akustisk musik och inte studioframställd.)
Nå, har någon av er någon konkret erfarenhet av huruvida Supra Excalibur medför en rimlig förbättring över Supra Sword? Priset på tio papp för 2x2 meter kablage är väldigt fläskigt, vilket innebär att jag är intresserad av relevanta kommentarer innan jag ens reflekterar över om det går att arrangera ett hemlån.

/Strmbrg,
Det bästa kanske inte alls är gott nog.
Det skall ju helst vara bra dessutom.

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2021/02/06 :  10:44:49  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jag skickade ett PM till dig igår. Läste din tråd på andra forumet.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000