HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Efterlysning på DC- blockerare_ funnen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2021/01/26 :  20:33:35  Show Profile Send Rolf-san a Private Message  Reply
För ett tag sedan såg jag jättefin bild i en tråd på en DC- blockerare.
Jag har letat och letat men inte hittat. Är det någon som känner sig "skyldig" eller kommer ihåg var bilden finns skulle jag uppskatta det.
Jag har beställt kort från PA Sjöström och vill göra likadant. Det såg så dj-a snyggt ut.

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.

Edited by - Rolf-san on 2021/01/28 13:03:15

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2021/01/27 :  20:27:16  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
AlfaGTV har köpt något liknande från Sjöström. Kanske är det den du sett. Han är ju flitig att ladda upp bilder på forum.
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2021/01/27 :  21:31:12  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Fast, var det snyggt kan det inte varit jag!
Men ja, jag har byggt två, eller tre kanske man kan säga. Den senaste inkarnationen har jag byggt långsmal, och placerat innuti min Nordost QB8, så den syns inte alls.

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2021/01/27 :  23:56:31  Show Profile Send Rolf-san a Private Message  Reply
Alfa, har du lagt upp någon bild någonstans?

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.
Go to Top of Page

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2021/01/28 :  13:02:43  Show Profile Send Rolf-san a Private Message  Reply
Jag har hittat!
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=96453&whichpage=7

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000