HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Musikvideo Looptok
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Wilderwein
Member

534 Posts

Posted - 2020/11/23 :  11:05:11  Show Profile Send Wilderwein a Private Message  Reply
Hej!

Jag vet inte vilka som känner till Looptok här men dom som följer Cirkus cirkör borde känna till det.

Släpper snart ett nytt album men har redan släppt två singlar. Här är hans musikvideo till låten "The Chase"

https://www.youtube.com/watch?v=AV1gpZB-pHI&feature=emb_logo

Skulle vara riktigt kul att höra vad ni tycker om låt och video då jag medverkat på ett hörn.

solhaga
100.000-klubben

2666 Posts

Posted - 2020/11/23 :  12:39:14  Show Profile  Visit solhaga's Homepage Send solhaga a Private Message  Reply
Låter intressant.
Är de deras tidigare alster i samma genre?

Medlemspresentation.
Senast lyssnat.
Instagram.
Go to Top of Page

Wilderwein
Member

534 Posts

Posted - 2020/11/23 :  12:58:24  Show Profile Send Wilderwein a Private Message  Reply
På sätt och vis. Mycket av hans tidigare musik är gjord för cirkus.

Det här är mer fristående. Jag är själv väldigt förtjust i hans sound.

Han är ju en loopartist vilket innebär att han under livespelningar lopar ljud han spelar upp. På så vis kan han vara ett ensamband även live.
Kolla här:
https://www.youtube.com/watch?v=N4caRcRCKBg
Go to Top of Page

solhaga
100.000-klubben

2666 Posts

Posted - 2020/11/23 :  16:43:34  Show Profile  Visit solhaga's Homepage Send solhaga a Private Message  Reply
Aha.

Jag tittade mycket på Matt Mulholland för några år sedan, något liknande kanske.

Medlemspresentation.
Senast lyssnat.
Instagram.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000