soundbrigade
Semesterfirare
7879 Posts |
Posted - 2019/04/08 : 10:09:08
|
Jag ernjöd mig att vara behjälplig med att finna nya husse och matte åt en gammal fining, så den slapp hamna ungefär där kartongerna en gång hamnade. Jag citerar:
Vårstädning på G, så jag gör av med den här lilla stereoanläggningen jag inte ser nåt behov av längre.
Byggt i 1997 och fungerar fortfarande helt finemang. J_ligt fint ljud. Inget oljud/skrapning i volym- eller ton/balanskontroller. Har du lite koll på HiFi vet du vad den här duon går för.
Säljer båda två i paket med elkablar och Cambridge Audio signalkabel mellan CD och starkare. Tyvärr har originalkartongerna hamnat på soptippen för många år sen, och fjärren till CD-spelaren gjorde exet av med för nästan lika många år sen. (Har egentligen inte saknat den fjärren stort, IOM att jag för det mesta låter CD:n spela till slutet när jag först startar den.)
Prisantydning: 2500:- för paketet pluss frakt till dig, eller "give me an offer I can't refuse". (Nej, jag går inte för byten, men jag garanterar att den paketeras ORDENTLIGT, som jag själv vill ta emot den.)
Grejerna finns i Kalix men grejerna kan skickas.
Mejla: supportmentorgmail*com
|
Edited by - soundbrigade on 2019/04/08 10:39:32 |
|