HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 SÅLDA : 2st Precision Devices PDN.2450 24" basar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2018/09/03 :  20:23:07  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message
2st Precision Devices PDN.2450 i 8 Ohms utförande.

http://www.precision-devices.com/Product-Details/PDN2450

Ett par intressanta och relativt unika element, jag kan även skicka med ännu ej publicerat ritningsunderlag med tillhörande simuleringar för ett par THAM24 för dessa om detta kan vara av intresse (skulle i så fall vara värdens första 24" tappade horn mig veterligen, hur kul vore inte det).

De är i bra skick och har använts mkt sparsamt och försiktigt, endast inomhus, i lägenhet, säljes till förmån för nya projekt, har sedan en tid tillbaka stått i förråd, har förvarats stående på stativ.

Båda elementen saknar den skumkant som sitter på korgen runt om konen, dessa satt löst och istället för att försöka limma på dessa har jag tagigt bort dem, detta är lätt åtgärdat om man så önskar och inget som på något vis påverkar elementens funktion eller prestanda, det är inget som drar uppmärksamhet till sig om man inte vet att de annars är där.

Elementen saknar embalage, hämtas i Göteborg, stativ enligt bilder nedan medföljer.

Köptes från Blue Arran 2013, 8500kr/st, pris idag 10700kr/st.
(made to order, ej lagervara, underligt nog...)

Båda dessa blir dina för 7000kr, säljes ej styckvis, ej förhandlingsbart.

PM'a mig om intresse finns.










martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/

Edited by - martinsson on 2018/09/06 20:41:28
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000