HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Toroid-trafo: 2x22V 220VA
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Lindgren
Donator: Bildserver

330 Posts

Posted - 2017/07/24 :  23:56:31  Show Profile  Visit Lindgren's Homepage Send Lindgren a Private Message  Reply
Jag har lyckas bränna min för ena kanalen :-(

DiY and OpenSource is my melody

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2017/07/25 :  08:27:03  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
https://sklep.toroidy.pl/en_US/c/250-VA/32/1/default/1/f_ov_8_54/1

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Lindgren
Donator: Bildserver

330 Posts

Posted - 2017/07/25 :  09:15:35  Show Profile  Visit Lindgren's Homepage Send Lindgren a Private Message  Reply
Jo... det är väl mitt alternativ att köpa två sådanna. Jag har en per kanal, och trafon är större än den jag har så det behöver modifieras lite i lådan då.

DiY and OpenSource is my melody
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2017/07/25 :  14:52:38  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Måste du byta båda då?

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Lindgren
Donator: Bildserver

330 Posts

Posted - 2017/07/26 :  08:05:51  Show Profile  Visit Lindgren's Homepage Send Lindgren a Private Message  Reply
Ska jag ändå bygga om o grejja så kan jag ändå ha båda likadana, de var ändå inte såå farligt dyra från polen :-)
En trafo till övers kan passa till något annat bygge ändå :-)

DiY and OpenSource is my melody
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2017/07/26 :  09:16:34  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Det låter som det vettiga och roligaste valet :)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000