HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Högeffektiva högtalare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ajna
Starting Member

21 Posts

Posted - 2017/06/05 :  12:30:38  Show Profile Send ajna a Private Message  Reply
Jag är på jakt efter Klipschorn Catacombs eller andra stora dynamiska högtalare.
Magnus
mlej at me punkt com

Amatören
100.000-klubben

1755 Posts

Posted - 2017/06/05 :  16:00:16  Show Profile Send Amatören a Private Message  Reply
Har du något pristak eller ska de vara gratis?
Kika in i min tråd och, om intresse finns, så kan jag alltid bygga nya.
Välkommen hit, förresten/Amatören

"Amatör, med JBL, TAD, Beyma, 18-Sound, AE, BSS, Xilica, NCore, Marantz och Yamaha!"
Go to Top of Page

ajna
Starting Member

21 Posts

Posted - 2017/06/05 :  19:18:18  Show Profile Send ajna a Private Message  Reply
Tack för svar! Något kan de ju få kosta men jag hade ju tänkt att slippa köpa nya Khorn( 170k). Jag har sett din fantastiska byggtråd. Otroligt fina arbeten. Både catacomberna och khornen är ju rätt lättplacerade i rummet och ger inte så stort intryck rent visuellt. Kan du bygga något liknande,och var skulle man hamna i för prisläge då?
Med vänlig hälsning, Magnus
Go to Top of Page

Mathias på Öckerö
fd. Morfendite

795 Posts

Posted - 2017/06/07 :  19:13:40  Show Profile Send Mathias på Öckerö a Private Message  Reply
No frills Caveman 15"?

Varje timmas spekulerande över sådant man inte kommer att märka nån skillnad av är en timma förlorad lyssningstid.
Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2017/06/07 :  19:29:05  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Är Klipsch Heresy mk3 för små högtalare för din smak? Finns till bra pris hos Hifi Consult isf.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000