HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Superpris hos cdon.com
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2016/10/06 :  21:24:54  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
De flesta av oss får väl spam-mail från cdon och liknande efter att man handlat där någon gång. I förrgår kom det nåt nytt som beskrev "Handla musik för 400:- och få 100:- i rabatt"
Givetvis ur ett visst urval, så jag misstänkte det var bara Kent och Håkan Hellström...
Det visade dig vara massor med musik och även helt nya releaser som Yello, Opeths nya etc. Jag plockade ihop några album och reggade rabbattkoden i mailet och döm om min förvåning när rabbatten var 100:- per skiva!
Dum som jag var lade jag beställningen och var glad över en bra affär, men hörde av mig till ett par likasinnade som även de shoppade loss rätt duktigt med samma rabatt, 100:-/album. Det betyder bland annat Melody Gardot - The Abscence för 0:-... Då börjar till och med den plattan bli värd kostnaden


Förmodligen har någon gjort en duktig tabbe! Men pass på att ta en titt om det funkar fortfarande!
(Vi som beställde direkt har fått leveransbesked också!)

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2016/10/06 :  22:07:55  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply

Funkade inte för mig.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2016/10/06 :  22:19:42  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Då har de säkerligen korrigerat misstaget, förmodar du listades för en 100:-ing i rabatt på hela köpet? (Om det överskred 400:- iaf)
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2016/10/07 :  07:41:35  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Vilken rabattkod använde du för att få rabatten?

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2016/10/07 :  09:01:09  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Den är unik, kom i det mail du förmodligen erhöll på onsdagen, runt 16:50. Jag hade beställt en timme senare...
Rubriken på mailet är "100 kr rabatt på musik"

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2016/10/07 :  18:13:36  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Bra fråga Micke, om den är värd 0:-

Har inte öppnat den än! :-)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000