HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Ino Audio
 Vem har i64s i västra Sverige?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pabo
Member

993 Posts

Posted - 2016/05/30 :  08:35:10  Show Profile Send Pabo a Private Message  Reply
Jag är intresserad av att lyssna på dessa. Kan ju förstås åka till Stockholm men finns här några till och med i Skåne kanske?

Ring gärna eller SMSa på 0760-386124.

Om det mäter bra men låter dåligt, mät igen!

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2016/05/30 :  10:33:10  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Pabo, ring Ingvar Öhman och hör ifall han kan avslöja ifall det finns några i64s eller dylikt ner över i Sverige!
Go to Top of Page

Pabo
Member

993 Posts

Posted - 2016/05/30 :  11:23:03  Show Profile Send Pabo a Private Message  Reply
Han kom inte på några på rak arm så därför testar jag här. Kanske har några bytt ägare och hamnat i Göteborg eller Malmö? Annars får det väl bli Stockholm :)

Om det mäter bra men låter dåligt, mät igen!
Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2016/05/30 :  11:41:32  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Räcker det att lyssna på i32s så finns det väl i Skåne, men det är kanske just den modellen du är ute efter att lyssna till?
Go to Top of Page

Pabo
Member

993 Posts

Posted - 2016/05/30 :  13:09:57  Show Profile Send Pabo a Private Message  Reply
Den är ju också intressant men jag funderar på att köpa i64s och vill därför lyssna på dem.

Om det mäter bra men låter dåligt, mät igen!
Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2016/05/30 :  13:42:42  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Har du ställt samma fråga på ett grannforum där det hänger mycket folk med inohögtalare?
Go to Top of Page

Barfotalasse
Member

123 Posts

Posted - 2017/05/09 :  22:07:24  Show Profile Send Barfotalasse a Private Message  Reply
Skulle vilja lyssna i28, i32s eller liknande i trakten av Mälardalen-Stockholm-Öster/Västergötland.
Gärna stativare, r28 eller r32s. Gillar Öhmans stativhögtalare rent visuellt och ett par mattlackade sådana är bara så snygga!

De inohögtalare jag lyssnat på; pip, pi60 och i56 tror jag det var, har alla imponerat. (Lovar att kolla PM då och då i ett par månader!)

När man väl insett att man faktiskt ÄR konstig, försvinner stressen med att försöka vara normal.
Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2017/05/10 :  11:56:27  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Barfotalasse, i Stockholm finns det en hel hög med personer som sitter på i28 och i32s och som är aktiva på grannforumet och flera av dom som aktivt skriver är nog inte helt främmande för att erbjuda lyssning.
Go to Top of Page

Barfotalasse
Member

123 Posts

Posted - 2017/05/11 :  22:26:05  Show Profile Send Barfotalasse a Private Message  Reply
Vi får väl se om det blir napp på grannfor'at, DavidS...!
Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2017/05/11 :  23:36:17  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Annars finns mina i32s att lyssna på i Falun, för tillfället utlånade pga. lägenhetsförsäljning.
Go to Top of Page

Barfotalasse
Member

123 Posts

Posted - 2017/05/16 :  21:41:13  Show Profile Send Barfotalasse a Private Message  Reply
Napp här och napp på grannfora't! Inte dåligt alls.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000