HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Rör adaptrar och socklar i massor..
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ryssen
100.000-klubben

8635 Posts

Posted - 2016/05/01 :  18:28:11  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
http://stores.ebay.co.uk/Xuling-Audio-Labs/_i.html?rt=nc&_sid=1081712877&_trksid=p4634.c0.m14.l1581&_pgn=1

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-

Rutger
Member

135 Posts

Posted - 2016/05/01 :  20:28:58  Show Profile Send Rutger a Private Message  Reply
Från Hong Kong.

"Seller notes: NEW,"

Är det inte bara Kina-smäck!?? Där guldpläteringen är påtejpad.

Bara frågar. Själv skulle jag i första hand jaga vintagesaker, NOS.
Go to Top of Page

Ryssen
100.000-klubben

8635 Posts

Posted - 2016/05/01 :  20:45:50  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
Ja det står ju att dom är gjorde i Kina,men hur bra pläteringen är det kan jag inte svara på,det är ju iallfall lite pris skillnad mellan NOS och dessa adaptrar.

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page

radelius
Member

163 Posts

Posted - 2016/05/01 :  22:19:14  Show Profile Send radelius a Private Message  Reply
Se upp med dessa, jag köpte ett gäng för ett tag sedan, inte hundra på att det var just dessa dock. Hur som helst så var passningen för rörstiften så dålig och vinglig att jag inte vågade anväda dem.

Staffan Rådelius
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2016/05/08 :  18:53:04  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Jag har beställt socklar från VT4C.com några gånger och en del av de socklarna har varit problematiska. På oktalsocklarna har stiften ramlat ur ("uppåt") varför de stannat på plats när röret sitter i. Några novalsocklar har varit glappiga helt enkelt. Troligen inte dålig kontakt utan glapp.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000