Author |
Topic |
|
Perfect Sense
Member
387 Posts |
Posted - 2016/04/27 : 21:49:25
|
Manger är en av vårnyheterna hos oss - en tillverkare som vi har bevakat länge. Med unika konstruktionslösningar, modern teknik och tidlös design så förenar man ett spektrum av värdefulla kvaliteter. Mest uppmärksammade är man kanske för sitt patenterade, stjärnformade, bredbandiga membran. Detta ger en unik punktformighet och homogenitet genom att ensamt täcka upp en stor del av frekvensområdet. Resultatet blir en extremt hög grad av precision, sömlöshet och tajming.
I programmet finns båda passiva (P1, Z1, W1 och i1) och aktiva lösningar (C1, S1). Samtliga modeller går att få i valfri färg och finish (matt, högblankt eller träfanér).
Välkommen att kontakta oss för mer information och lyssningsmöjligheter.
Mer information och priser: www.perfect-sense.se/varumarken/manger Mer information hos tillverkaren: www.mangeraudio.com
Följ oss gärna på Facebook för daglig rapportering: www.facebook.com/PerfectSenseAudioMatters
|
Perfect sense www.perfect-sense.se Showroom i Stockholm | info@perfect-sense.se | 08 518 368 00 | Följ oss på Facebook |
Edited by - Perfect Sense on 2016/04/27 21:51:54 |
|
Double A
Member
2095 Posts |
Posted - 2016/04/28 : 08:22:58
|
Härligt! Ja lyssnade på dom i München härom året, mycket trevliga högtalare :) |
Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Double A ordspråk. Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se |
|
|
Perfect Sense
Member
387 Posts |
Posted - 2016/04/28 : 09:47:52
|
Roligt att du har upplevt dem! Manger gör mycket rätt kort och gott, med en kombination av spännande lösningar.
På tal om München-mässan så har nedräkningen börjat...! |
Perfect sense www.perfect-sense.se Showroom i Stockholm | info@perfect-sense.se | 08 518 368 00 | Följ oss på Facebook |
|
|
Dr.G
Member
97 Posts |
Posted - 2016/04/28 : 11:14:02
|
Åhå! Har länge velat höra hur Mangerhögtalarna låter - jag får försöka klämma in ett besök i Stockholm framöver tror jag! Kan man släpa med både vinyl och cd? |
Jag tror att jag har rätt, men det är verkligen ingen garanti. |
|
|
Perfect Sense
Member
387 Posts |
|
Double A
Member
2095 Posts |
Posted - 2016/04/28 : 19:26:29
|
quote: Roligt att du har upplevt dem! Manger gör mycket rätt kort och gott, med en kombination av spännande lösningar.
På tal om München-mässan så har nedräkningen börjat...!
Ja dom har ett fantastiskt naturligt ljud, dessutom tycker jag Daniela är rätt cool.
Börja inte locka med München mässan Hinner tyvärr inte dit i år (heller). |
Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Double A ordspråk. Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se |
|
|
Perfect Sense
Member
387 Posts |
Posted - 2016/04/29 : 07:58:34
|
@Double A
Daniela hos Manger, Gabi hos Crystal Cable och Ines hos Voxativ är få exempel på kvinnliga ledare i vår mansdominerade hobby...
Du får följa reportagen på distans ifrån München i år också helt enkelt :) |
|
|
Double A
Member
2095 Posts |
Posted - 2016/04/30 : 08:33:13
|
Det kan du räkna med att jag kommer att göra :) |
|
|
|
Topic |
|