Author |
Topic |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2015/12/13 : 12:14:47
|
Min gamla mätdator är överflödig så jag säljer den. Clio mjukvara, Clio hårdvara, kablar samt W95 dator. Allt funkar och lirar bra.
Stabila mätningar. Enkelt att mäta impedans, frekvens, dist, LCR, etc.
http://www.audiomatica.com/wp/wp-content/uploads/clioman.pdf
Ge mig ett vettigt bud! |
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
Edited by - EngelholmAudio on 2016/04/12 07:19:25 |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2016/01/02 : 12:45:34
|
Trots ålder, mäter du frekvens SPL och impedans lekande lätt och med en kalibrerad mick blir det hög trovärdighet i mätningarna. |
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2016/02/15 : 19:09:30
|
Bump. |
|
|
|
iMac
Member
477 Posts |
Posted - 2016/02/15 : 22:52:28
|
Hej,
Vad är ett vettigt bud?
Mvh Janne |
"David mot Goliat" HK DPR 2005 vs AVR7000 |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2016/03/14 : 21:30:12
|
2500kr? |
|
|
|
|
Topic |
|