HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Pro-Ject Head Box S
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Balder
Member

171 Posts

Posted - 2014/05/31 :  11:25:56  Show Profile Send Balder a Private Message  Reply
Köpte en sådan för att driva mina Shure SRH 940 lurar för ett halvår sedan. Jag är väll ganska nöjd, kan ibland låta lite tunt.

Nät bulan som följde med levererar 18V, 500mA. Har kollat runt lite och hittade 18V, 5-6000mA för ca 500:- på Kjell & Co.

Vad tror ni, skulle det bli ett lyft? Kan jag hitta en billigare? Hur stor behöver jag egentligen?

mvh/Thomas

"...none are more hopelessly enslaved, than those who falsely believe that they are free..."

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2014/05/31 :  11:40:03  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
Nu har jag inte hört lurarna ifråga men läser man runt på nätet så får jag uppfattningen att de är lite lätta i basen. Nätdelen du har är nog fullt tillräcklig, "felet" ligger nog i karaktären hos lurarna. Min gissning iaf.

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000