HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Ny Electrocompaniet Distributör
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2014/05/06 :  13:44:03  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply
Hej,

Mitt namn är Peder Bäckman och mitt företag Adagio Audio Consulting har tagit över distributionen för Electrocompaniet i Sverige. Jag har jobbat med EC sedan 2009 så jag känner produkterna väldigt väl och är jätte upprymd över vad som komma skall. I München so kommer EC att introducera flera nya produkter som t.ex en egentillverkad skivspelare, ny RIAA samt massor av annat godis som t.ex deras nya EC Living produkt linje (se nedan)

Om ni har några frågor så skicka ett mail

Peder Bäckman
AVM Audio Video Manufaktur

Edited by - pederb on 2014/05/09 14:32:52

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2014/05/09 :  14:31:20  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply
Hör är en lite retis av vad komma skall

Peder Bäckman

Go to Top of Page

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2014/05/25 :  09:30:49  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply
Här är den i sin rätta miljö med Jelco arm och pickis byggd av Soundsmith per EC's specifikationer

Peder Bäckman

Edited by - pederb on 2014/05/25 09:32:43
Go to Top of Page

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2014/05/25 :  20:28:06  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply
Hej,

Ja vi har ett auktoriserat EC service center.

Nej inte alls, vi kör t.ex på mässor utan att stänga av dom, och blir knappt ljumna.

Cheers

Peder Bäckman

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.18 sekunder. Snitz Forums 2000