Vad beror det på att rätt som det är lyder inte musen utan när jag ska flytta den sticker den iväg, men när jag stänger av internetanslutningen (switchen) så fungerar musen igen, men sätter jag på den kan den börja krångla. Jag en annan dator på samma nät men den uppträder inte så. Har även ringt till internetsupporten men var lika ovetande.
Förmodligen så är det något(program, virus...) som gör att datorn går långsamt. Kan vara en krock pga drivrutiner också. Börjat spontant eller alltid haft det problemet?
Det började för några dagar sedan. Har precis installerat om datorn det hjälpte inte men så provade jag ett mobilt bredband då fungerade musen men inte till det fasta fibernätet vad kan det då vara?
Kanske är det något fuffens med den USB-hosten du ansluter musen till, testa på en annan host, kontakterna dragna till frontpanelen hör ofta till en annan host än de som sitter baktill. Har du USB 3.0 så är det inte heller samma host som USB 2.0, men har du ominstallerat datorn så måste du i 90% av fallen lägga in drivrutiner för USB 3.0 om de portarna skall fungera.