HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Mini förstärkare - Tips?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

elektronror
Member

390 Posts

Posted - 2013/11/03 :  12:00:08  Show Profile Send elektronror a Private Message  Reply
Inte så snygg i nu läget men låter gör det! http://imageshack.us/f/837/w7j6.jpg/

Den är inte helt färdig då jag väntar på svar från han som gjorde de här byggsatserna samt att jag ska uppgradera kondensatorerna.

Grace F9, Grace G-940, Kenwood KD-500, Yamaha CA-2010, Yamaha NS-1000M
Go to Top of Page

elektronror
Member

390 Posts

Posted - 2013/11/15 :  20:55:39  Show Profile Send elektronror a Private Message  Reply
Har inte hänt så mycket eftersom att jag fortfarande funderar på nätdelen. Lutar åt att köra på batteri och sedan ha en laptop laddare med regulator när batteriet laddas.

I all hast så köpte jag ''speaker delay protection kit'' från Ebay. Perfekt tänkte jag och köpte såklart. Kom senare dock på att det egentligen inte behövs eftersom att jag har en konding på utgången redan.
Kostade bara 40kr och den kommer säkert att behövas i något annat projekt så någon nytta kommer den väl att göra.

Grace F9, Grace G-940, Kenwood KD-500, Yamaha CA-2010, Yamaha NS-1000M
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000