Kanske fel del men i så fall får jag be admin flytta
Är det fler än jag som får meddelande från Chrome att: "Fara-skadlig programvara har upptäckts" när jag klickar på Engelholms senaste inlägg? Det står även att www.engelholmaudio.com är en känd distributör av farlig programvara osv.
Tillägg. Får samma på Euphonia fast där räcker det med att jag försöker komma in på forumet.
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
"Har webbplatsen varit värd för skadlig programvara? Ja. Webbplatsen har varit värd för skadlig programvara under de senaste 90 dagarna. Den har smittat 2 domän(er), som t.ex. hififorum.nu/, nomono.dk/"
Bannlys engelholm audio tills detta är löst en gång för alla.
Innehåll från www.engelholmaudio.com, en känd distributör av skadlig programvara, har infogats på den här webbsidan. Om du besöker den här sidan nu är det mycket troligt att din dator drabbas av skadlig programvara.
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"