HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Spotify och annat via J River !?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mathias på Öckerö
fd. Morfendite

795 Posts

Posted - 2013/09/06 :  06:16:53  Show Profile Send Mathias på Öckerö a Private Message  Reply
http://yabb.jriver.com/interact/index.php?topic=77800.0

Kanske äntligen ett sätt att spela Spotify och annat via J River?

Skall testa i eftermiddag.

"Live in" - låter intressant. Kanske tom kan köra vinyl via J River!

Varje timmas spekulerande över sådant man inte kommer att märka nån skillnad av är en timma förlorad lyssningstid.

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2013/09/06 :  09:53:09  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Jajamensan!

Se också http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=90192

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Mathias på Öckerö
fd. Morfendite

795 Posts

Posted - 2013/09/06 :  13:32:29  Show Profile Send Mathias på Öckerö a Private Message  Reply
oj va bra!

Tack för tipset! Nu skall jag testa så snart jag kan.

Varje timmas spekulerande över sådant man inte kommer att märka nån skillnad av är en timma förlorad lyssningstid.
Go to Top of Page

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2013/09/06 :  19:16:31  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message  Reply
Kör just nu spotify via jriver och det fungerar alldeles strålande..!
Just nu upmixat till 5.1.
Go to Top of Page

Mathias på Öckerö
fd. Morfendite

795 Posts

Posted - 2013/09/06 :  19:27:28  Show Profile Send Mathias på Öckerö a Private Message  Reply
HALLELUJA!

Go to Top of Page

Mathias på Öckerö
fd. Morfendite

795 Posts

Posted - 2013/09/10 :  06:38:59  Show Profile Send Mathias på Öckerö a Private Message  Reply
Fick med assistans av Ch äntligen Spotify att spela via J River i går kväll. Det, har jag väntat länge på!

Tack!

Jag är dock inte helt på det klara hur alla funktioner skall ställas in men det kommer nog.

Det blir nog en liten guide vad det lider eller CH?

Go to Top of Page

Junepe
100.000-klubben

614 Posts

Posted - 2013/09/19 :  12:52:22  Show Profile  Visit Junepe's Homepage Send Junepe a Private Message  Reply
Oj det låter ju alldeles lysande, om jag bara hade fått det att fungera.

Får dock inte saker och ting att gå ihop.
Om tid och intresse finns skulle an liten guide vara till stor hjälp för både mig och fler antar jag. :)

¿?¿ JUNEPE ¿?¿
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000