HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Sonus Concordia
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Adagio
Harry-vinnare 2004

2757 Posts

Posted - 2013/05/10 :  08:37:22  Show Profile Send Adagio a Private Message  Reply
Nu kan jag inte hålla mig längre.
Jag har den stora äran att presentera.....

Sonus Concordia

"Concordia det antika Roms gudinna för endräkt och harmoni"
Det är vad jag vill uppnå i dessa produkter. Efter två år av intensivt prototypstestande, materialtestande, nogranna jämförelser med andra marknadsledande kablar har jag lyckats att nå det house sound jag eftersträvat.
Det som bara började som en kul grej, för att sedan övergå i en mer seriös strävan att hitta det optimala för eget bruk tog för en tid sedan steget in i en kommersiell tanke. För intresset blev större och större bland bekanta hifirävar och även ryktesvägen. Förfrågningar om att få köpa och prova. I kamp med flera stora och välrenommerade kabeltillverkare ville folk köpa mina, trots att jag inte direkt ville sälja utan mer skryta lite. Jag sålde mina och gjorde nya. Ur detta föddes det bolag som nu står inför kommersiell premiär. Blir AB denna månad och hade en smygpremiär på sweetspot.

Gå in och kika på vår hemsida sonusconcordia.se
Välkommen
Joakim (adagio) Lundmark

Driver http://www.sonusconcordia.se/
"by human hands for human ears"

Kilgore
Member

1579 Posts

Posted - 2013/05/13 :  09:26:29  Show Profile Send Kilgore a Private Message  Reply
Ser läckra och välbyggda ut.
Ska bli kul att lyssna till dem vid tillfälle.

Lycka till!

"I love the smell of fresh napalm in the morning"
/Lieutenant Colonel Bill Kilgore
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000