HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Tannoy DC1 Maja edition
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Rickard.v
Member

195 Posts

Posted - 2013/05/12 :  20:48:23  Show Profile  Visit Rickard.v's Homepage Send Rickard.v a Private Message  Reply
Oj jäklar vilka lådor i bakgrunden. Waf ligger på minus va? eller kanske inget problem.

Kan jag beställa lådor i samma finish av dig? (om jag skickar ritning)(tänker på de mindre modellen)

Denon Dali Supra.

Edited by - Rickard.v on 2013/05/12 20:49:28
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2013/05/12 :  22:47:29  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Waf tänker jag inte uttala mig om

Jag har nog lagt runt 60-80 timmar på det här lådorna.
Visst kan jag bygga lådor till dig. Men jag tror inte att du vill betala för den tiden det tar att bygga dem.

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

edelbrink
Starting Member

34 Posts

Posted - 2013/05/17 :  13:32:37  Show Profile Send edelbrink a Private Message  Reply
quote:
Projekt Buckingham. Nu spelar de

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=71988

\\M

I Dyersberg, Tenesse är det förbjudet att fånga fisk med lasso.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2013/05/19 :  10:46:57  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Nu är de levererade.
Maja blev mycket nöjd

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/05/19 :  12:16:26  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
quote:
Nu är de levererade.
Maja blev mycket nöjd

Kan tro det

Good work Tobbe

/byZan

"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

Tomas J
fd _T_

1550 Posts

Posted - 2013/08/01 :  09:21:28  Show Profile Send Tomas J a Private Message  Reply
Riktigt vackert, konstigt vore det väl om hon inte blev nöjd, men man vet aldrig kvinnor har så konstiga prioriteringar när det gäller högtalare, som att de ska passa in i rummet tex.

Bra jobbat Tobbe!

Ett forum dör utan tillströmning av medlemmar, Agera!
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000