HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Focal
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2012/06/01 :  14:50:09  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Någon som lyssnat på deras nya slutna lurar?

optimus
Member

398 Posts

Posted - 2012/06/01 :  21:24:08  Show Profile Send optimus a Private Message  Reply
Är det spirit one du menar?
Lyssnat på dem ett par gånger via en iPhone med musik rippat i aiff (okomprimerat).
Inget fel på ljudkvaliteten.
Lite med tyngd i botten än tex sennheiser hd800, utan att för den delen blir för basiga.
De är väldigt lättlyssnade, roliga att lyssna på.
Kanske inte de mest korrekta lurarna som finns...
Dock så finns det lurar som är mer bekväma. Kanske har jag stora öron men dessa sitter inte runt örat på mig.
Och det är lite störigt, blir irriterande efter ett tag. Man går och försöker justera dem då och då.
Go to Top of Page

Kilgore
Member

1579 Posts

Posted - 2012/06/04 :  09:13:06  Show Profile Send Kilgore a Private Message  Reply
Lyssnade på ett förserieexemplar tillsammans med Lehmann hörlursförstärkare på Hifimässan i Malmö förra året.
Då blev jag besviken på ljudet, men jag får nog prova dem en gång till innan jag uttalar mig i frågan...

"I love the smell of fresh napalm in the morning"
/Lieutenant Colonel Bill Kilgore
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2012/06/05 :  20:46:31  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Mja, har inte själv hört dem, föll för utseendet samt att de var slutna. Tack för hjälpen!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000