Tackar Bert. The End får bli ett senare projekt dock. Tror det ligger på runt 100W/kanal och att det är Klass A. Så där kommer kylare och låda mm kosta muchos...
Däremot Zappulse kommer jag att bygga så snart resurserna tillåter. Blir kanon till basarna som sagt.
Jag har ett par Zappulse 2.2(eller nåt sånt) liggandes som jag tänkte bygga ihop sen nån gång när man har för mycket tid över . Jag har för mig att om man bryggkopplade de två modulerna till mono så skulle de kunna ge 1100W. 2x400w i stereo tror jag. Om det är liknande på de gamla eller inte vet jag inte.
The End är nog ett AB-steg med Klass A en bit upp i effekt(10w kanske). Att den skulle klara 100W i klass A med de där trissorna är jag skeptisk till
Lovan: Kan du förklara det där med gatedrive? Är det bara att koppla +12V och gnd? Hur mkt kylning behöver dessa moduler? Är det som tripath/UcD att det kan räcka med att skruva dem mot chassi?
Manualerna är nedpackade i en låda så jag har inte åtkomst till dem. Kolla om du inte kan hitta en manual på nätet? Spontant tror jag att det bara är en extra matning. Står det 12V och gnd så är det nog bara det som behövs