HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Vikten av kvalite på motstånd??
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2011/11/19 :  09:50:37  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Fantastiskt!!! hantera giftiga och synnerligen harmfulla ämnen med bara händerna!!!! Idiot, säger jag bara. Jag tror han har försämrat kondensatorn istället. <DJUP SUCK>
Go to Top of Page

Bardis
Member

3345 Posts

Posted - 2011/11/19 :  11:02:25  Show Profile Send Bardis a Private Message  Reply
quote:
Jag tror han har försämrat kondensatorn istället. <DJUP SUCK>

Har du provat? Annars är det svårt att uttala sig.

Modda allt som går att modda!
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2011/11/19 :  13:10:43  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Snubben har ju noll koll när han öppnat kondingen och gjort det möjligt för elektrolyten att diffundera ut och därmed förändra alla värden som finns att förändra, till det sämre.
Go to Top of Page

Bardis
Member

3345 Posts

Posted - 2011/11/19 :  14:20:41  Show Profile Send Bardis a Private Message  Reply
Det är ju möjligt det diffunderar.

Modden kanske funkar utan att äppna elyten? Bivax har förmodligen en vibrationdämpande effekt.

Modda allt som går att modda!
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000