Author |
Topic  |
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts |
Posted - 2011/10/17 : 21:47:12
|
God afton Röda Tråden nystare.
Som ni märker har kvällens Röda Tråden varit alldeles borta, ovarandes, någon annanstans. Välj vad ni vill.
Det blev omstuvningar i dagsprogrammet utom min kontroll som gjorde att det blev en Röda Tråden-fri måndag ikväll.
Jag tar igen det på en fredag framöver, inte nu på fredag dock, eftersom Mickel-mackel lovat en specialknäpp tråd då.
Dessutom - Mickel-mackel har lovat att göra tillfällig come back som trasslare och köra en ordinarie Röda Tråden i morgon, tisdag.
/Jörgen G
PS Glömde en sak - Tack Mickel-mackel för att du räddat en vakant tisdag - och därigenom lindrar eventuell abstinens hos nystarna med att komma igång så snabbt efter min blamage idag. /DS
|
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
Edited by - Jörgen_G on 2011/10/17 22:00:32 |
|
Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts |
Posted - 2011/10/18 : 16:24:22
|
Ja precis, var beredda ikväll för då kommer historiens lättaste röda tråd. 
Jag ska iväg och städa på barnens dagis under kvällen, så jag måste fila lite på publiceringstiderna. Sen ska jag upp före kl 0600 imorgon, så det kan ev betyda att första ledtråden ramlar in rätt tidigt, men inte före 18 i alla fall. |
 |
|
byZan
200.000-klubben

4435 Posts |
Posted - 2011/10/18 : 16:37:49
|
quote: Ja precis, var beredda ikväll för då kommer historiens lättaste röda tråd.  
Ja-ja, det där har man hört förut  
Välkommen tillbaka som trasslare Mickel-mackel |
 |
|
|
Topic  |
|